Nierstichting-inzameling © Alle rechten voorbehouden

Mont blanc - 4807 m.
Spelregels voor de veiling

Veilingen:

Naast de evenementen die georganiseerd worden om geld in te zamelen voor de Nierstichting en bekendheid te geven aan donorwerving, worden er ook twee veilingen gehouden. Eén tijdens het tennistoernooi op zaterdag 6 maart a.s. en één tijdens het tafeltennistoernooi op zaterdag 15 mei a.s.

Producten en diensten bekijken:

De producten en diensten die aangeboden worden, kunt u op deze site bekijken. Hier kunt u vanaf 20 februari uw bod uitbrengen voor de veiling bij tennis op 6 maart.

U krijgt nog te horen zodra er geboden kan worden op de producten en diensten van de veiling bij tafeltennis op 15 mei.

De hoogste bedragen worden steeds zo snel mogelijk op de site vermeld.

Bieden via de site:

- Voor de veiling van tennis kunt u via de site bieden tot 6 maart, 16.00 uur!

- Voor de veiling van tafeltennis kunt u via de site bieden tot 15 mei, 16.00 uur!

Bieden op locatie:

De laatste kans om te bieden op de mooie prijzen en diensten zijn tijdens genoemde evenementen op:

De eindveiling op beide locaties zal plaats vinden d.m.v. een lijst waar u nog een bod op kan invullen waarna een veilingmeester de avond zal afronden.

Opbrengst:

Na afloop van de veiling zal het bedrag bekend worden gemaakt dat hiermee is opgehaald.

Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u contact opnemen via: