Nierstichting-inzameling © Alle rechten voorbehouden

Ontworpen door KJC

Mont blanc - 4807 m.
Welkom

Hartelijk bedankt voor het bezoeken van deze site. Hieruit blijkt al uw belangstelling voor onze actie om geld in te zamelen voor de Nierstichting en informatie over donorvoorlichting. Op deze site staat naast informatie over de voorbereiding op de beklimming van de Mont Blanc ook informatie over andere inzamelingsacties.

Wij hopen dat u met een donatie op www.geefsamen.nl/marco-jos wilt helpen het streefbedrag bij elkaar te brengen.

Kijk vooral verder op de site en plaats een berichtje in het gastenboek.

Over ons

Het begon met de uitdagende doelstelling van Marco en Jos om de Mont Blanc te beklimmen.

Door het verbinden van een fondswervingsactie voor de Nierstichting en donorwerving, groeide het aantal betrokkenen al heel snel.

Kees-Jan bouwde deze website, Angela kwam met het idee van een benefietconcert, ouders dachten aan een tennis- toernooi en Jos gaat samen met Williene een tafeltennistoernooi organiseren.

Hierbij krijgen we van alle kanten positieve reacties en medewerking bij voorbereidingen. Mooi is het om te zien hoe een goed doel mensen enthousiast maakt!

Site updates!