Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze pagina te bekijken.

Voor uw donatie willen wij iets terug doen. Hier kunt u zien wat er tegenover een bepaalde financiële vergoeding voor de Nierstichting staat.

Indien u na het lezen van de informatie op deze pagina nog vragen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen. Vragen sponsoring.

* Spandoekreclame:

Het spandoek is zichtbaar bij (tafel)tennistoernooi, concert, ronde van Katwijk.

i.v.m. uw naam etc. op het spandoek voor de evenementen, ontvangen wij graag de hoogte van uw donatie uiterlijk 15 januari 2010.

** Krantenreclame:
In de Woensdag of Weekendkrant (oplage ruim 80.000 exemplaren) verschijnt uw naam en logo in een sponsorblok. Max 5 x. Dit is afhankelijk van de datum van de opgave van uw gift. Indien u ook wilt profiteren van publiciteit bij het openingsartikel in de Weekendkrant van 12 december, dan ontvangen wij uw toezegging en logo uiterlijk woensdag 9 december. Logo 300 dpi, minimaal 300x200 pix, liefst PDF of EPS formaat. Jpeg kan mindere kwaliteit geven.

*** T-shirtreclame:
T-shirts met foto en logoblok op de achterzijde. Worden gedragen door medewerkers bij alle activiteiten.

TEGENPRESTATIE DONATIE

Bedrag